نسخه مناسب چاپ
نسخه مناسب ذخيره
ارسال به ايميل ديگران
ارسال به ياهو مسنجر
نظرات [0]
اندازه متن: +  -
تعداد بازديد: 1
انتشار شماره 23 فصلنامه مطالعات برنامه درسي
انتشار شماره 23 فصلنامه مطالعات برنامه درسي انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
سال ششم، شماره 23، زمستان1390


·         سخن سردبیر.................................................................7- 1

·     الگويي براي بهره‌گيري از روش نظريه برخاسته از داده‌ها در پژوهش‌هاي تربيتي/  دکتر علی نوری/  دکتر محمود مهرمحمدی .................................................................35- 8

·     تحلیل و مقايسه‌ي محتوای کتاب‌هاي فارسی پايه‌ي دوم و سوم مقطع ابتدايي از لحاظ مولفه‌هاي رفتار مدني در سال‌هاي تحصيلي 1387 و 1346 / سارا مکي علمداري /  دکتر حميدرضا جلايي‌پور  .....................................55 - 36

·     بررسي جايگاه قوميت دربرنامه­درسي پنهان / دکتر علي‌رضا عراقيه /دکتر  كورش فتحي واجارگاه /دکتر احمدعلي فروغي ابري / دکتر نعمت‌الله فاضلي .............................. 75 - 56

·     طراحي نظام برنامه‌ريزي درسي منطقه‌اي برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران/ دکتر مقصود امین‌خندقی/  دکتر محمدعلی گودرزی ....................................109 - 76

·         ميزان توجه به سواد اطلاعاتی در درسنامه‌های بخوانیم و بنویسیم دوره ابتدایی/ ناهيد لطفي ماهر / دکتر فريبرز درتاج

·         ..........................................................................131 - 110

·     ارزشيابي برنامه‌ي­درسي علوم دوره ابتدايي بر اساس نظر معلمان و سرگروه‌هاي آموزشي استان همدان/  غلامرضا یادگارزاده / اردشیر عسگری ............................ 161 - 132

·     وضعیت برنامه درس تربیت­بدنی در مدارس متوسطه استان مرکزی/ دکتر اسفندیار خسروی‌زاده /  دکتر افسانه سنه/ عابده حقدادی ................................................... 183 - 162

·         نقد ترجمه کتاب فرهنگ­های برنامه­درسی (نظریه­ها) / دکتر محمد عطاران / حبیبه مرتضی نژاد  ................. 194 - 184