نسخه مناسب چاپ
نسخه مناسب ذخيره
ارسال به ايميل ديگران
ارسال به ياهو مسنجر
نظرات [0]
اندازه متن: +  -
تعداد بازديد: 1
انتشار فصلنامه شماره 20 مطالعات برنامه درسي
انتشار فصلنامه شماره 20 مطالعات برنامه درسي انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
سال پنجم- شماره20- بهار 1390

 در اين شماره مي‌خوانيد
-        سخن سردبير
-     آموزش علوم تجربی و فرهنگ: تبیین انسان شناختی یادگیری علوم تجربی/ زهرا نیک نام، دکتر محمود مهرمحمدی، دکتر نعمت الله فاضلی و دکتر هاشم فردانش
-     ارتباط عوامل شناختی فردی و خانوادگی با ابعاد درک مطلب خواندن دانش­آموزان چهارم ابتدایی شرکت­کننده در مطالعه پرلز 2006/ مهدی نامداری پژمان و دکتر علیرضا کیامنش
-     بررسي ميزان انطباق اهداف راهنماي برنامه­هاي درسي (دوره ابتدایی و راهنمايي) با اهداف مصوب شوراي عالي آموزش و پرورش/ جواد يزداني و دكتر محمد حسنی
-         رویکرد پژوهش‌محور در کتاب­های سال اول دوره متوسطه و مقایسه آن با اهداف آموزشی کتب موردنظر/ پروین صمدی و زهرا مهماندوست قمصری
-         شناسایی عوامل تاثیرگذار در برنامه درسی کارشناسی پیوسته دبیری ریاضی ایران و چگونگی ارتباط این عوامل با یکدیگر/ ابراهیم ریحانی و بهرام صالح صدق پور
-         عناصر اصلی برنامه ‌‌درسی در نظریه آموزش و پرورش پائولو فریره/ زهرا حاجی آخوندی، دکتر سیدمحمدرضا امام جمعه و دکتر محمدرضا سرمدی
-         مطالعه ميزان و نحوه توجه به سيره انبياء (ع) و معصومين (ع) در كتب جديدالتأليف فارسي (بخوانيم- بنويسيم)سال 88- 87 در مقايسه با كتب فارسي چاپ 80- 79 كل دوره آموزش ابتداييدر ایران/ طیبه جعفرزاده، دکتر بهرام محسن پور و دکتر حسن ملکی