نسخه مناسب چاپ
نسخه مناسب ذخيره
ارسال به ايميل ديگران
ارسال به ياهو مسنجر
اندازه متن: +  -
تعداد بازديد: 1
برنامه درسی در عصر فناوری اطلاعات
برنامه درسی در عصر فناوری اطلاعات جمعی از نویسندگان
انتشارات آییژ
زمستان ۱۳۸۳
- پیشگفتار
- مقدمه
- قابليت‌هاي آموزشي شبکه جهاني ميزان دسترسي، استفاده از آن و ديدگاه دانش‌آموزان و آموزگاران دوره دبيرستان- (دکتر محسن اسلامي)
فناوري ارتباطات و اطلاعات در آموزش و پرورش ساير کشورهاي دنيا- (دکتر علي‌اکبر جلالي و محمدعلي عباسي)
- نگرشي بر برنامه درسي مبتني بر فناوري اطلاعات و نظام مديريت يادگيري- (طيبه حمزه بيگي و مجتبي مقصودي)
- فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي مقطع ابتدايي کشور کانادا- (دکتر بي بي عشرت زماني)
- IMOLEMENTATION PROSPECTS BY (دکتر سعيده سراج)
- بررسي تحليلي پيامدهاي ناشي از گرايش افراطي به آموزش مجازي و فناوري ارتباطي و اطلاعاتي- (دکتر بابک شمشيري)
- چالش‌ها و رويکردهاي عصر اطلاعات و ضرورت تحول در ساختار و فرآيند اجراي برنامه‌هاي درسي آموزش عالي- (دکتر حسن شعباني)
- بررسي تناسب محتواي بسته‌هاي نرم‌افزاري (2) رشته کامپيوتر، با مهارت‌هاي مورد نياز در بازار کار- (دکترمجيد علي عسگري و اکرم دهباشي)
- تحليل رويکردهاي نقادانه بر توسعه فناوري اطلاعات در آموزش و پرورش- (دکتر محمد عطاران)
- تبيين فلسفي کارکردهاي پنهان فناوري اطلاعات- (دکتر جميله علم‌الهدي)
- برنامه درسي آرماني در محيط مجازي برداشتي نو از برنامه‌درسي- (مصطفي قادري)
- بازانديشي مفهوم و مدلول انقلاب آموزشي در عصر اطلاعات و ارتباطات- (دکتر محمود مهرمحمدي)
- مطالعة تطبيقي توسعة اطلاعاتي در نظام آموزشي کشورهاي گوناگون جهان- (دکتر غلام علي منتظر)
- الزام‌ها، شرايطو زمينه‌هاي مناسب براي کاربرد فناوري اطلاعات در آموزش و پرورش ايران براساس يافته‌هاي مطالعات بين‌المللي- (مهندس عبدالحسين نفيسي)
- تدریس رايانه در مقطع کارشناسي ارشد رشته‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي آموزشي- (دکتر نصر اصفهاني، وجيهه گمينيان)