نسخه مناسب چاپ
نسخه مناسب ذخيره
ارسال به ايميل ديگران
ارسال به ياهو مسنجر
اندازه متن: +  -
تعداد بازديد: 1
اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي مقالات همايش نوآوري در برنامه‌هاي درسي دوره ابتدايي ايران

به اطلاع كليه دوستان مي‌رساند اسامي نهايي پذيرفته‌شدگان مقالات همايش نوآوري در برنامه‌هاي درسي دوره ابتدايي ايران به شرح زير مي‌باشد.

رديف 

نويسنده

عنوان چکيده 

آقازاده محرم 

يادگيري مسأله محور و چگونگي كاربرد آن در كلاس درس ابتدايي 

آذين فر(پوستر)

كاربرد رايانه در آموزش ابتدايي  

3  

احمدي پروين 

نوآوري در سازماندهي محتواي برنامه درسي دوره ابتدايي 

4  

اميني محمد  

آموزش حقوق بشر در برنامه‌هاي درسي دوره ابتدايي الزامات جديد

اديب يوسف

تأثير آموزشهاي پيش دبستان بر عملكرد دانش‌آموزان ابتدايي يك زبانه و دو زبانه

آزدمنش ناهيد

ارائه مدلي پيشنهادي براي آموزشICT در پايه اول دبستان براساس نظام رفتاري آموزش و پرورش در ايران 

 

ايزدي صمد  

 

بررسي نقش معلمان تربيت بدني در اجراي برنامه درسي قصد شده در مدارس ابتدايي آموزش و پرورش منطقه غربي و شرق شهرستان بابل از ديدگاه معلمان ثابت دوره ابتدايي و مديران مدارس 

ايزدي صمد 

تأثير يادگيري مشاركتي بر رشد اجتماعي دختران و پسران پايه پنجم دبستان 

ابراهيمي زرندي مرجان 

راه‌كارهاي افزايش علاقه به رياضي پنجم دبستان با استفاده از ICT 

10 

ابراهيمي هوشمند

کيدز اسکيلز و تقويت يادگيري پيام‌هاي قرآني کتب آموزش قرآن دوره ابتدايي 

11 

اناري نژاد 

كاربرد ICT در آموزش ضمن خدمت معلمان 

12 

اردلان الهام 

مزايايي بکارگيري روش يادگيري مشارکتي در آموزش ابتدايي 

13 

بهرنگي محمدرضا

نظريه مفهوم‌پردازي نگاره‌اي در آموزش خواندن و نوشتن اول ابتدايي 

14 

بصيري ايرج 

برنامه درسي مبتني بر شش کلاه تفکر 

15 

بدريان عابد  

مطالعه تطبيقي استانداردهاي آموزش علوم در ايران و كشورهاي موفق در آزمون TIMSS  

16  

بلاغت(پوستر) 

بررسي نيازهاي آموزشي معلمان مدارس ابتدايي شهر اصفهان در زمينه اقدام پژوهي 

17 

بهين‌آئين نورالدين 

زيرساختهاي رياضي و چگونگي آموزش آنها 

18 

پارسا عبداله 

آموزش بدون پايه و چندستي 

19 

پريرخ مهري 

جايگاه و نقش کتابخانه‌هاي مدارس در پشتيباني از طرح ارزشيابي توصيفي  

20 

تمدن (پوستر)

تربيت نسل پژوهشگر 

21 

توراني حيدر 

بررسي فرآيند ياددهي- يادگيري از منظر TQM 

22 

جاويدي طاهره 

آموزش فلسفه به كودكان 

23  

جهاني جعفر 

پرورش خلاقيت در کودکان دبستاني با اجراي برنامه آموزش فلسفه به کودکان 

24 

چيت ساز (پوستر) 

اهميت آموزش زبان انگليسي در دبستانهاي ايراني 

25 

حاجي حسين‌نژاد   

آموزش هنر در مقطع ابتدايي از طريق فناور اطلاعات و ارتباطات 

26 

حيدري زهرا(پوستر) 

آموزش سواد اطلاعاتي گامي نو در برنامه درسي دوره ابتدايي: روشهاي کاربردي 

27 

حسيني افضل‌السادات 

الگوي رشد خلاقيت و تأثير آن در پرورش خلاقيت دانش‌آموزان ابتدايي 

28 

حيدري نقدعلي 

تأثير يادگيري مشاهده‌اي و الگوسازي نمادين فيلم و قصه بر رشد اجتماعي دختران پنجم دبستان 

29  

حسني زهره 

روش تدريس مشاركتي در فعاليتهاي ابتكاري تدريس علوم تجربي 

30 

حسيني‌بي‌بي‌معصومه 

مقايسه تطبيقي ميان دانش‌آموزان دبستان ايران و ژاپن 

31 

خادمي محسن 

بررسي نقش مهارتهاي انساني در شيوه پژوهش اقدام پژوهي معلمان دوره ابتدايي 

32 

خادمي محسن 

مسائل و مشكلات برنامه درسي ابتدايي و راه كارهاي بهبود آن 

33 

خسرو جاويد مهناز 

طراحي و تدوين برنامه آموزشي واج شناختي بر شواهد تجربي در درمان کودکان نارسا خوان 

34 

خرمائي فرهاد 

انگيزش پيشرفت و محيط يادگيري: مؤلفه‌هاي مهم در قلمرو شناختي- عاطفي برنامه‌ريزي درسي دوره ابتدايي 

35 

خاکباز عظيمه 

درس پژوهي: روش تدريس رياضي در مدارس ابتداي ژاپن با اصطلاحات: مقايسه الگوي ايرن و ساير کشورها 

36 

دهقاني مرضيه(پوستر) 

پيشنهاد الويت بندي برنامه درسي تحت عنوان "مهارتهاي زندگي و مهارتهاي اجتماعي لازم براي کودکان و نوجوانان" در دوره ابتدايي 

37 

دهقاني مرضيه 

تحليل محتواي کتب تعليمات اجتماعي دوره ابتدايي براساس مهارتهاي اجتماعي و بررسي ديدگاههاي معلمين اين دوره در باب محتواي کتب فوق الذکر 

38  

دوايي 

نظريه‌هاي هوش و برنامه‌ريزي درسي دبستان و پيش دبستان 

39 

رشيدي مسعود (پوستر)  

بازانديشي برنامه‌هاي درسي تعليمات اجتماعي دوره آموزش به واسطه جهاني شدن

40 

رحيمي مهدي 

مزاياي بکارگيري روش يادگيري مشارکتي در آموزش ابتدايي 

41 

زماني بي‌بي عشرت 

پروژه‌هاي چند رسانه‌اي ابزاري نوين براي ارزشيابي مهارتهاي دانش‌آموز 

42 

زماني غلامحسين 

کشاورزي- سابقه و ضرورت تدريس در دبستان 

43 

سودبخش ليلا 

لزوم گنجاندن درس آموزش کتابخانه در برنامه دوره ابتدايي: رويکردي نوين به آموزش و کتابخاني در برنامه درسي 

44 

ساكتي 

رويكردي نو به برنامه درسي دوره ابتدايي : آموزش براي زيستن 

45 

سليقه دار ليلا 

الگوهاي تدريس پژوهش محور (شکل اثربخش پژوهش در تدريس) 

46 

سعيدي رضواني 

رسم‌الخط و نشانه گذاري در برنامه درسي قرآن دوره ابتدايي 

47 

سبحاني نژاد مهدي 

تناسب محتواي کتابهاي درسي بخوانيم و بنويسيم جديدالتاليف با سطح توانايي دانش‌آموزان روستايي استان اصفهان 

48 

شيخ‌زاده مصطفي 

رويکرد تلفيق در برنامه درسي دوره ابتدايي با تأكيد تفكر انتقادي

49 

شيخ‌الاسلامي راضيه 

ارزشيابي كيفي از آموخته‌هاي دانش‌آموزان ابتدايي 

50

شريفيان اسماعيل

تحليل علمي- کاربردي اهداف تربيت بدني دوره ابتدايي در ايران 

51 

شاه‌ولي منصور  

دانش سازگاري حلقه نهايي فرآندي تدريس- يادگيري خلاق و متعهد 

52 

شكاري 

قابليتها و كاربرد فناوري وبلاگ نويسي در برنامه درسي ابتدايي 

53 

شمشيري بابک 

بازگشت تعليم و تربيت طبيعت محور در مقطع ابتدايي تحصيلي 

54 

صفري يحيي 

بررسي و ارائه الگوي آموزش فراشناخت در برنامه درسي دوره ابتدايي: رويکرد نو در عصر فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات 

55 

صمدي پروين 

تأثير ICT در رسالت درس آموزش شهروندي در دوره ابتدايي 

56 

صمدي پروين

آموزش شهروندي و تأثير آن بر طراحي برنامه درسي ابتدايي 

57 

فتحي واجارگاه كوروش 

بررسي جايگاه توريسم در كتب درسي دوره ابتدايي 

58 

فلاحي ويدا 

آموزش زبان خارجي در دروس ابتدايي: ضرورتي قابل تأمل در برنامه درسي يا تجملي قابل اغماض

59 

فروزبخش فيروزه 

طرح آموزش همه جانبه يک تجربه جديد در طراحي و اجراي برنامه درسي در دوره ابتدايي 

60 

فياض‌بخش حسين 

بررسي علل و عوامل نارسا خواني و نارسا نويسي در دوره ابتدايي و راهکارهاي براي حل اين مشکل 

61 

فياض‌بخش حسين (پوستر) 

بررسي و تحليل مدل شناختي از نوشتن و کاربردهاي آن براي تدريس و بناي مهارت نوشتن در دوره ابتدايي  

62 

فولادچنگ محبوبه 

فراشناخت و آموزش خواندن به دانش‌آموزان دبستاني 

63 

فرنيا فاطمه 

کاربرد روش در برنامه درسي ادبيات فارسي: رويکردي خلاق به آموزش زبان فارسي در دوره اتدايي 

64 

قاسمي مريم 

شناسايي و مداخله اوليه براي كودكان پيش دبستاني مستعد ناتواني يادگيري

65 

قاسمي فرشيد  

مباني و چارچوب برنامه درسي خلاق مبتني بر ICT در دوره ابتدايي 

66 

قائدي يحيي 

برنامه درسي فلسفه براي کودکان در دوره ابتدايي 

67 

قاسم‌پور حسين 

بررسي تحليل ابعاد نوآوري در برنامه درسي آموزش زبان فارسي دوره ابتدايي 

68 

عطاران محمد 

فناوري اطلاعات، نوآوري دوره ابتدايي 

69 

عصاره فريده 

راه كارهاي زبان آموزي كودكان در مناطق دوزبانه  

70 

عاملي جبل  

سنجش ميزان تحقق اهداف عاطفي درس هديه‌هاي آسماني سال دوم ابتدايي  

71  

کريمي محمدحسن 

نظارت غيرمتمركز بر برنامه ريزي درسي امريكا: دلالتها براي برنامه درسي علوم تجربي ايران 

72 

كلبعلي 

نقش معلم در انتخاب سبك‌هاي يادگيري دانش‌آموزان 

73 

کشتي‌آراي نرگس 

حل مسئله راهبردي محوري در تدريس و طراحي برنامه درسي دوره ابتدايي 

74 

گويا زهرا 

غفلت از اندازه تا چه اندازه 

75 

ميرزابيگي محمد 

کاربرد رويکرد سيستمي در بهبود برنامه درسي و ارتقاي کيفيت آموزش مدارس ابتداي موردي در منطقه 13 تهران 

76 

مهرمحمدي محمود 

هوش معنوي: رويکردي براي برنامه درسي دوره ابتدايي  

77 

مهرمحمدي محمود 

جايگاه تخيل در برنامه درسي و آموزش ابتدايي 

78 

موسي‌پور نعمت‌اله 

تدفين براي تدوين 

79 

ملكي حسن 

نگاه فلسفي به كودك و دلالتهاي آن براي برنامه درسي ابتدايي 

80 

مهر‌پور زهرا  

آموزش استفاده از سازماندهنده‌هاي گرافيکي در خواندن به دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدايي 

81 

مرعشي منصور 

اجتماع پژوهي: رويکردي نو در برنامه درسي دوره ابتدايي 

82 

مسنن فارسي حسين

ظرفيتهاي تمرکز زداينده بازيهاي ايراني براي دانش‌آموزان دوره ابتدايي همراه با معرفي بازي ابداعي "جورجورک" 

83 

محقق معين محمد 

بهبود نظام آموزشي از طريق اصلاح نظام ارزشيابي 

84 

محمدي (پوستر) 

گروه‌هاي آموزش مجازي در مدارس كاربرد ICT در تبادل دانش 

85 

منطقي مرتضي 

بررسي نوآوريهاي آموزشي در معلمان مقطع ابتدايي كرج 

86 

نژادمهدي رقيه 

درس اقتصاد در برنامه درسي دوره ابتدايي 

87 

نيکنام زهرا (پوستر) 

تبيين سواد تکنولوژيک و دلالتهاي آن براي دوره ابتدايي 

88  

ويسي تبار عبدالسلام (پوستر) 

سازماندهي آموزشي كلاسهاي چند پايه 

89 

همايي رضا 

بررسي ميزان تحقق اهداف شناختي درس هديه‌هاي آسماني پايه دوم دور ابتداي 

90 

هاديان مجيد(پوستر) 

آسيب‌شناسي درس انشاء در پايه پنجم ابتداي استان همدان و راهکارهاي آموزشي افزايش اثربخشي آموزش برنامه‌اي آن 

91 

يوسف زاده محمد

عناصر برنامه‌درسي در دوره پيش‌دبستاني